llabis
Hola,els meus llabis noto que son molt grans i em fa por que quan tingui relacions sexuals,a la meva parella no l'agradi i ami em dona vergonya que em facin dits per aixo... hi ha alguna manera per solocionar-lo? gracies.
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP. Cada dona té els llavis vaginals diferents dels de la resta de dones. No hi ha ni millors ni pitjors, senzillament són diferents.
Igual que tenim el color dels ulls diferents, els pits diferents, les mans, els peus, l'abdomen, etc,... els genitals també són diferents. No pensis que quan un noi et toqui estarà pendent de com tens els llavis vaginals, igual que tu no estaràs tan pendent de com és el seu penis, si es torça a la dreta, a l'esquerre, si la pell és A o és B, etc...
Una abraçada i gràcies per utilitzar el consultori!
Helena Angel
@HelenaAL
www.consultajove.cat