Neniii<3
Neniii<3
Any: 1998
Comarca: Alt Penedès
Data: 06/01/15 17:08
El noi...
Fa un temps que el tinc de vista. Ara lan posat a la meva classe hi men e adonat de que es molt guapo hi ha algun trc per agradarli.
InterPersonal
InterPersonal
Data: 14/01/2015 19:41
Bona tarda,

Sóc Carlota Portabella, psicòloga d'Interpersonal. Primer de tot, moltíssimes gràcies per la teva consulta.

No hi ha cap truc per agradar-li. El millor consell és que siguis tu mateixa. A tots ens agrada la gent natural que es mostra tal com és. De vegades, quan volem agradar a algú ens comportem de manera forçada i això fa que no deixem que ens coneguin tal com som. L'únic que pots fer és apropar-te a ell, parlar, conèixer com és i mostrar-te natural i autèntica. Si així li agrades genial! I sinó, aquest noi no era per tu!!

Molta sort!
www.consultajove.cat
Només els moderadors i l'usuari que ha fet la consulta poden publicar-hi respostes.