Millorar els apats
Hola!! :)
Em sobren uns quilets, a 1r d'eso estava prima pero a l'estiu me engreixat bastan, i vui fer una dieta,com puc suprimir les grases, quins esmorzars equilibrats he de seguir etc, siusplau es importan per mi, estar grassoneta es incomode, molt, i necesito aconseguir estar com abans.
Moltisiimes gracies
Sara Bujalance

Hola Laia! El millor que pots fer és menjar de tot, de forma equilibrada (com marca la piràmide alimentària), i fer esport, com a mínim, 3 cops a la setmana. És recomanable fer 5 àpats al dia, 3 principals: esmorzar, dinar i sopar i 2 més petits: l'esmorzar del pati i el berenar. Un esmorzar perfecte ha d'incloure: un hidrat (cereals o pa, per exemple), un làctic (iogurt, llet o formatge) i fruita (un suc natural o una peça de fruita). Fent tot això no t'has d'amoïnar per res més, el teu cos estarà en el pes que et convé. A part de tot això recorda que estàs creixent i el teu cos va madurant, per tant, és absolutament normal i saludable que creixis, que el teu cos, a poc a poc, vagi prenent formes adultes i que, per tant, guanyis pes. Si no guanyessis pes voldria dir que no creixes, i això seria un problema! Recorda també que si creus que tens un problema amb el pes és necessari que parlis amb el metge, ja que ell et pot orientar correctament. Un petó molt gran!!