Jocs y sexe oral
Hola adolescents,
La meva novia viu lluny i d'aquí uns dies ens trobarem per fi. Ella vindrà a casa meva i ja ho tinc tot preparat perquè just és un día que no hi haurà ningú a casa meva. Ella té 14 anys i no sé si està preparada per fer-ho, i a mi no em fa res esperar-la. Havia pensat de coneixer el nostre cos, tambe he escoltar dels jocs sexuals. Què es això, com es fa? Tambe havia pensat del sexe oral però cap dels 2 sabem ni com es fa ni com començar.
Gracies
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP. Gràcies per utilitzar el consultori i per confiar en nosaltres!
El millor de tot és que comenceu pel principi, seria interessant per a tu i per a ella que en parléssiu, és a dir, saber fins a on voleu arribar ara per ara i respectar la persona que encara no vulgui donar certs passos.
Els jocs sexuals són la forma de conèixer el cos de l'altre i per aquest motiu és important conèixer el propi cos. M'explico: Si tu et coneixes li podràs ensenyar a ella com t'agrada sentir plaer, i si ella es coneix, podrà ensenyar-te a tu com li agrada a ella. Ni tu has de saber què, com i quan vol que toquis, ni ella ho ha de saber per tu. Per tant, primer de tot, calma i coneixement propi, un cop sapigueu jugar i us conegueu individualment, aleshores podreu començar a jugar en parella!
Una abraçada!
Helena Angel
@HelenaAL
www.consultajove.cat