la regla i els tampons
Hola!
Fa mes d'un any que tinc la regla i he intentat varies vegades a posar-me un tampó per anar més còmode i poder-me banyar. He mirat vídeos i he llegit el que posa a la caixa de Tampax però mai aconsegueixo posar-me un. Tothom em diu que és molt fàcil i que he d'estar relaxada però mai m'he le pogut posar. Se on esta el forat perquè alguna vegada m'hi he posat el dit per saber on estava per això no entenc perquè després quan em vull posar un tampó no entra. No vull demanar-li a ningú que m'ajudi perquè sóc molt vergonyosa i no m'atreviria. Què creus que podria fer?
Moltes Gràcies!
Elena Crespi

Has provat de canviar de marca de tampons? hi ha a qui li van millor els tampons amb l'aplicador de cartró, els tampons sense aplicador o els tampons amb aplicador de plàstic. Segons com funcionis tu, t'aniran millor uns o els altres. Si has provat de ficar un dit a l'interior de la vagina i ho has aconseguit, això vol dir que no tens cap mena de problema. Et recomano que provis de posar-te un tampó just després d'haver comprovat amb el dit que pots ficar-te'l. És a dir, primer el dit per comprovar que entra alguna cosa i després el tampó.
Paciència. Hi ha noies que triguen molt però al final s'aconsegueix!
Una abraçada
Elena Crespi i Asensio - www.elenacrespi.com