Pits
Hola!
Bé, no és exactament una pregunta sobre la sexualitat però espero que m'ho puguis contestar. Era el tema que s'hi acostava més.
Resulta que tinc un problema amb els meus pits. Tinc 15 anys, i sé que en teoria m'han de créixer una mica més, però no crec que cambii molt, i necessito consell. No tenen una forma normal, tenen una forma com de piràmide, triangulars...és molt incòmode per mi al vestidor i em fa vergonya per quan vulgui tenir alguna relació amb algun noi. Quan tinc fred si que se'm posen de forma normal, rodons, però normalment no. També és un problema pels sutens i pel bikini...
M'agradaria saber què puc fer perquè tinguin una forma normal, algun metge o alguna cosa que vagi bé...
Gràcies!!!
Anissa Ouali

Hola ImcalledGemma!
Els pits com altres parts del cos necessiten el seu temps per desenvolupar-se. Pel que descrius, forma piràmide, una de les coses que pots fer és una visita amb el metge (primer amb el de capçalera i si fos el cas et derivaran cap al professional correcte) per veure que hi hagi un bon desenvolupament.
Els pits tenen mil formes i no hi ha uns pits ideals, és important acceptar i estimar el propi cos, i si arriba el moment d'estar amb algú, pensa que aquesta persona vol estar amb tu i no amb uns pits amb forma "normal".
Un petonas i gràcies per la teva consulta.
Anissa Ouali, @AniOuali