Ès normal?
Es que tinc un problema, tinc només 12 anys i ja em venen ganes de mensturbar-me i no vull k sembli que sigui una warra però tinc ganes de disfrutar amb el meu cos i descubrir coses noves, és normal?
Anissa Ouali

Hola Laia,
Primer de tot, descobrir el cos, conèixer, veure com és, com et sents amb ell,... No és ser una guarra (això és el que coneixem com un prejudici). Tens 12 any, no vulguis anar molt després i ves coneixent de mica en mica. En el moment que et trobes no es gens estrany ni raro tenir ganes d'explorar, les hormones ajuden ja que estan més revolucionades que mai.
Així que deixa els prejudicis a un costat, ja que només ajuden a criticar i fer sentir malament.
Recorda que la masturbació no és introduir els dits, les zones més sensibles dels genitals estan a l'exterior ;)!
Un petonas!!
Anissa Ouali, @AniOuali