possible embaràs?
Hola, primer de tot moltes gràcies per respondre la meva consulta!
Fa una setmana estava amb la meva parella, i vam fer-ho, amb preservetiu clar, però el problema és que a l'hora de possar-se el preservatiu s'el va posar del rebès i llavors s'el va posar del dret, la meva consulta és si amb podria haver quedat embarassada per si a la punta hi havia una mica de líquid preseminal. Potser semblarà una xurrada però estic precupada ja que no m'ha baixat la regla.
Una altra pregunta és si els nostres genitals estàn amb contacte, però jo portu roba interior, amb el líquid preseminal amb podria haver quedat embarassada?
Moltissimes gràcies.
Una abraçada.
Anissa Ouali

Hola Anònima!!
És molt important utilitzar correctament i amb precaució un preservatiu. El dubte, a més a més, del liquid pre seminal, és si al donar-li la volta al preservatiu el vau fer mal bé amb les ungles o no. La meva intenció no és espantar-te més, i pel que expliques el risc d'embaràs és baix. Segurament es va donar compte que esta al revés al moment i li vau donar la volta.
Si els genitals estan en contatce però ho ha roba interior de per mig, no hi ha risc.
Quen tindria que haver vingut la regla? L'angoixa i la preocupació fan que la menstruació s'enderrereixi i trigui més a venir. Intenta estar bé!
Una forta abraçada!!
Anissa Ouali, @AniOuali