ENAMORADA? LI AGRAD? QUÈ HAURIA DE FER?
Hola! Tenc dubtes sobre un al·lot... Ens coneixem des de fa molts anys, perquè la seva germana i jo som molt amigues, i al poble ens coneixem tots, i cada vegada que ens veiem és molt (a vegades massa) simpàtic amb mi, i sempre fem la xerradeta, però jo no sé si és que això ho fa amb tothom, perquè és així de simpàtic, o perquè li atrec, o li agrad... El cas és que vaig anar a casa seva (perquè havia quedat amb la seva germana) i ell s'havia deixat l'ordenador encés i vaig veure que tenia oberta la meva pàgina de facebook. Pentura és una coincidència, però pentura no... Creieu que pot haver-hi res? Si és possible que sí, creieu que hauria de dir-li alguna cosa? Em fa molta vergonya dir-li quelcom, perquè i si es un doi? I si tot és un muntatge meu i ja no torna a parlar-me mai així com fins ara?
Ajuda, per favor! M'agrada molt...
Gràcies, sou genials!!
pd: esper que això sigui anònim. gràcies!
Anissa Ouali

Hola Sxphone!!
Per desgràcia no et podem donar una resposta clara. No sabem que vol dir, ja que no ho podem esbrinar. Pel que expliques sembla que hi hagi bona connexió entre vosaltres, i dius que ets molt amiga de la seva germana, has parlat mai amb ella sobre que t'agrada el seu germà? Sobre la relació que tens amb ell, com teniu tanta confiança, seria ideal que pugessin parlar, explicar-li que et sents molt a gust amb ell (si es així) i que voldries saber si a ell sent el mateix.
Fa vergonya i els riscos fan por, però si vols veure que pot ser, haureu de fer les coses diferents o sempre tindràs el dubte. Ajudat de la teva amiga (o al menys parla amb ella a veure quina opinió te ella) si a tu et fa molta cosa.
Una forta abraçada!!
Anissa Ouali, @AniOuali