SEXE ORAL AJUDA URGEEEENT!!!B4C
A veure tinc un problema. Porto 8 (quasi 9) mesos amb el meu novio i tinc ganes de ferli sexe oral, perque vull probar-ho i perque ell ja m'ho ha fet a mi. El problema es que em fa una mica de vergonya ja que no ho he fet mai i tinc por de fer-ho malament i que no li agradi o fer-li mal... ja se que si pregunto com es fa em diras que ho parli amb ell i li demani ajuda i aixi ho faré pero, a part d'aixo, m'agradaria tenir una idea basica de com es fa... passos o alguna base per no cagarla ja d'entrada. Si us plau, pots explicar les coses mes basiques (postura de la boca, coses que li fan mal, coses que solen agradar mes, etc) o posar algun enllaç on ho expliquin? I tambe tinc un altre dubte, he llegit que el sexe oral s'ha de fer amb condó per prevenir enfermetats pero ja ens hem assegurat de no tenir-ne, en aquest cas, es podria fer sense condó? Si m'ajudessis t'ho agrairia molt, gràcies!!!
Anissa Ouali

Hola!!
Sempre sempre s'ha d'utilitzar preservatiu, ja que mai podem saber 100% que no hi hagi cap risc d'infecció.
Sobre com fer-ho, no et podem dir com s'ha de fer ja que no existeixen aquests passos. Els enllaços que trobaries van més dirigits a vídeos eròtics o pornografica. L'ideal perquè no sigui un desastre és: primer trobar una posició còmode pels dos, anar molt a poc a poc, per no fer mal amb les dents i, com tu has dit, parlar entre vosaltres del que preocupa o fa cosa.
En el sexe oral com amb la masturbació podeu jugar amb el ritme o la pressió per exemple, però clar, només ell i que tu et sentis còmode farà que us ho passeu realment bé.
Una forta abraçada!!
Anissa Ouali, @AniOuali