Amorr:/
Hola!:9 No vui tornar-me pesada però tinc un dubte... nose si m estic enamorant del meu amics..quedem tots els findes..i bno nose si li molo..tenim molt bona relació..i la meva por es que lo que sento jo per ell no sigui lo mateix que ell a mi...?? I si nomes l'agrado com una amiga?No voldria que s'acabesi la nostra amistad per una tonteria.. Què puc fer? Estic acostumada que les relacion no em vagin bé i es aqesta la meva GRAN PREOCUPACIÓ i amés que ens portem 3 anys de diferencia..i potser em veu com una cria..ell te 17 anys..
Anissa Ouali

Hola!!!
Has de tenir en compte una cosa, si no t'arrisques i li dius no sabràs què sent ell per tu, ni sabrà que tu sents això per ell. Però arriscar-se té un risc, que ell et digui que no (o que també et digui que si...). No podem saber que et dirà, per això et recomanem que siguis tu la que valoris si li vols dir o no.
Sento no poder donar-te una resposta clara, però tu ets qui millor el coneix.
Gran preocupació: quan dius que estàs acostumada a que les relacions et vagin malament, és com si no poguessis fer res per canviar-ho, que et sembla fer un repàs del per què les relacions van malament i valorar que pots fer tu per no tenir aquesta sensació?
Una abraçada!
Anissa Ouali, @AniOuali