Novio
Mira t'explico.
El meu novio sempre vol veure'm les parts del cos íntimes i jo li dic que no vull perquè em sento insegura i ell diu vale. Pero tinc por de que talli amb mi perque no el satisfaig, que faig?
IESP

Hola!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Moltes gràcies per preguntar!
És normal que et preocupi si voldrà estar amb tu o no, però recorda que ell ha d'estar amb tu tal i com ets. Això implica que si tu encara no vols mostrar el teu cos, NO has de fer-ho, ja que sinó deixaries de ser tu mateixa.
El nostre cos és nostre, i podem decidir quan i com volem que ens vegin o toquin :)
A més, ja dius que ell ho accepta, així que aquesta por a que et deixi potser només està en el teu cap, no creus?
Espero haver-te resolt el dubte!
Helena Galé
@sexsapiens
www.consultajove.cat