Dits?
Hola, crec que tinc un problema i a més em fa vergonya parlar-ho amb les amigues.
Alguna vegada he intentat masturbar-me, però mai m'han capigut els 2 dits... És normal això? Tinc la vagina petita? Tinc por del que pugui pasar quan perdi la virginitat. A més encara que sigui un dit fa mal i no ho noto agradable. Necessito consells... Ajuda
Anissa Ouali

Hola!!! Primer de tot, moltes gràcies per confiar en nosaltres i utilitzar el consultori!!
Abans de contestar a les teves preguntes, deixa'm fer-te un altre, qui diu que la masturbació és ficar-se els dits??
La masturbació és "l'eina" que tenim per conèixer el cos, els genitals, quines zones son més sensibles, quines son més agradables, quines més excitants, donen més plaer, i quines no agraden tant! les parts més sensibles, estan per fora de la vagina, incloent el clítoris
En la vagina, com altres parts del cos, hi ha molta musculatura, i si el que fas és introduir els dits directament, sense acariciar les zones del voltant ni res, possiblement el teu cos i cap no estan relaxats ni excitats i això fa que no sigui agradable i fins i tot dolorós, ja que aquesta musculatura pot estar en tensió i fer mal (la vagina s’eixampla i s'adapta, no és estàtica).
Això no vol dir que tinguis la vagina petita, això vol dir que el teu cos no està relaxat ni excitat i per tant aquesta zona no es pot eixamplar.
Abans de preocupar-te per quan et sentis preparada per mantenir relacions sexuals amb penetració, et proposem que juguis i descobreixis el teu cos, i vagis coneixent que t'agrada i que no.
Espero haver resolt els teus dubtes! una abraçada!!
Anissa Ouali, @AniOuali