Com puc saber-ho!
Hola, m'agradaria que això fos anònim primer de tot.
Des de fa mesos el meu novio i jo ens masturbem mútuament però l'altre dia m'estava ficant els dits (una mica bruscament, s'ha de dir això) i va sonar "plop" (crec que sí o potser m'ho vaig imaginar). És possible que m'hagi trencat allò? (Soc verge, o per lo menys ho era; ell no ho és). Com ho puc saber? No li vull preguntar, ni vull anar al metge perquè no vull que la meva mare ho sapiga perquè sempre va amb mi. Ajuda!
IESP

Hola!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Moltes gràcies per fer-nos una consulta!
Quan es trenca l'himen (la membrana que es troba a la vagina i que se sol trencar amb la primera penetració) no fa pas soroll! Potser el que vas sentir era perquè havia entrar una mica d'aire a la vagina amb l'entrada i sortida dels dits.
Només sabràs si s'ha trencat o no quan tinguis una relació sexual amb penetració. Però pensa que l'himen és molt fàcil de trencar (podria ser que e strenqués quan eres petita) o que no hi sigui (no totes les noies en tenen).
El concepte de virginitat és molt cultural: l'himen, en realitat, no demostra res!
Una abraçada i espero haver-te ajudat!
Helena Galé
@sexsapiens
www.consultajove.cat