No arribo
Quan faig petting amb el meu novio no consegueixo arribar a l'orgasme :$
Perque? Quan em toco jo sola em resulta mes facil :'( Es normal?
Anissa Ouali

Hola!!
És totalment normal que et resulti més fàcil arribar a l'orgasme quan et toques tu sola, ja que segurament tu coneixes el teu cos, saps que i com t'agrada (ritme, pressió, zones que agraden més,...)
Que pots fer en parella? li podries ensenyar a la parella, per exemple, com t'agrada i com ho fas tu.
Fixa't en que feu quan feu petting, segurament no fas el mateix que quan estàs sola, ni toques les mateixes zones, i possiblement no estàs tan tranquil•la com quan estàs tu sola, i això fa que sigui més difícil relaxar-se i gaudir, per això, que us semblaria incloure jugar, acariciar, descobrir i ensenyar que t'agrada i com.
Espero haver-te pogut ajudar! Una abraçada!
Anissa Ouali, @AniOuali