alimentació sana
Hola, tinc 14 anys i crec que el meu pes passa una mica del ideal, he llegit que un bon brenar seria la fruita pero m'estic cuidant i jo ja sopo fruita i no se que brenar
Sara Bujalance

Hola! Efectivament, un bon berenar seria menjar fruita, però menjar només fruita no pot ser mai un bon sopar!!! Per sopar has de menjar més coses!! És molt perillós que amb 14 anys facis aquest tipus de coses amb el menjar perquè estàs creixent i és molt important que el teu cos rebi tots els nutrients que necessita per desenvolupar-se correctament! A més, si comences amb aquest tipus de coses pots còrrer el risc d'acabar obsessionant-te pel pes i tenint un problema psicològic!! Per mantenir un pes correcte el que has de fer és menjar de tot, de forma equilibrada, i fer esport habitualment. Si amb això no creus tenir-en prou, ves al metge per a que et doni les pautes alimentàries correctes per tenir un bon pes de manera saludable, però no facis tonteries amb el menjar!! Un petó molt gran!!