Pits-sostens
Hola, mira tinc 14 anys i una 95 de sostens, porto sostens d'aro però noto que no m'agafen bé i em sento incòmoda. que puc fer?
mersi!
Anissa Ouali

Hola Anonimaa22!!!
Com estàs? moltes gràcies per utilitzar el consultori!
Sobre les talles de sostenidors, moltes vagades, no utilitzem realment la talla adequada que necessita en nostre pit, ja que depenen de la botiga o model, una mateixa talla 95 queda diferent o no agafa igual que una talla 95 d'un altre botiga.
El que podem fer és anar a botigues (no cal que sigui una botiga especial, en la majoria de botigues de roba interior et poden assessora) on t'ajuden a veure quina és la talla o el model de sostenidor que t'agafa millor (amb aros o sense). Aquestes botigues poden ser una mica més cares que les altres, però un cop tinguis detectat quina talla i model és l’ideal per tu, després serà més fàcil.
Pots demanar-li a la teva mare o algú de confiança que t’acompanyi, segurament coneixerà alguna botiga on podràs trobar els sostenidors que millor t'agafin.
Espero haver-te ajudat! una abraçada!
Anissa Ouali, @AniOuali