xoxo gordet08
Hola,
tinc unes quantes preguntes...
la primera és que tinc el xoxo algo gordet...em refereixo a la part de dalt de la vulva, on s'acaba la panxa sabeu?
la segona és que tinc por de fer-ho perquè es possible que es trenqui el condó, això es pot prevenir d'alguna manera?
* Hi ha moltes noies que ho fan per primera vegada als 14? es que nose si sentir-me guarra per averu fet algo aviat...
la tercera és que el penis del meu novio es algo raret, em refereixo a que la pell no se li pot baixar fins a baix i la punta no li queda totalment al descobert com a altres nois...es un problema que sa de preocupar?
i la ultima es sobre les malalties causades pel sexe oral, quins son els riscos i com es pot prevenir?
gracies
IESP

Hola LauraM!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Gràcies per la teva consulta!
Et vaig responent:
1. Això que expliques no és cap problema, hi ha noies que tenen més carn/greix en aquella zona però no impedeix sentir plaer :)
2. Es pot tencar el condó, tot i que és poc probable. Si passa, l'opció és prendre la pastilla de l'endemà (mètode pensat q¡per aquests casos), i es pot trobar a farmàcies o al metge (aquí és gratuïta). És important guardar els preservatius a un lloc sec (que no li doni el sol, ni humitats...) i obrir-lo amb la mà (amb la boca podria fer-se malbé)
3. El que li passa al penis del teu xicot no és res dolent si no li fa mal. Però si al baixar la pell sent dolor, és millor que vagi al metge, d'acord?
4. Per prevenir els riscos mentre es practica sexe oral, és utilitzar també el preservatiu! Si se li fa a un noi, es pot utiltzar el preservatiu normal masculí (o de sabors, per fer-ho més interessant). Si se li fa a una noia es poden comprar unes bandes de làtex a la farmàcia, o construir-ne una: et deixo el link per a que vegis com es fa!
BexAV4srctA
Espero haver-te ajudat una mica! Una abraçada.
Helena Galé
@sexsapiens
www.consultajove.cat