Com o e de fer...
Holaa!! Soc una nena de 13 anys, i tinc la.plena sensacio k repelo els nens!!! :'(
esk totes les nenes de la classe i fins i tot dun curs mes petites k jo an tingut una relacio dels 5 anys fins ara, pero jo en canvi no!! Nomes e tingut una relacio, fa ser fa uns 2 o 3 anys, pero va anar fatal, amb ell parlavam mes quan encara no sortiam k quan sortiam!! Sinceraement tinc moltes ganes destar amb algu, se k molts direu(com les meves amigues) tothom te els seus moments segur k algun dia tarribara, pero stic super desesperada i depre!! Pk?? Repelo als nens?? Soc rara?? Tinc algun problema???? COM O PUC FER??
Anissa Ouali

Hola!! No repel•leixes als nois, no ets rara ni tens cap problema!! Això és el primer que has de tenir clar. Durant l’adolescència i amb tots els canvis que es produeixen en aquesta etapa, les emocions i les relacions amb els altres a vegades no son tan fàcils (per exemple la relació que vas tenir fa uns 2 o 3 anys). El que comentes que totes les noies han tingut relacions des dels 5 anys fins ara, jo trauria el TOTES, ja que si investigues una mica més trobaràs que això no es així.
Em dius que estàs desesperada per estar amb algú, i segurament que et deus passar tot el dia pensant amb això, doncs bé, el que fa que et sentis així de desesperada i depre és el fet que no deixis de pensar en això tot el dia, i no el fet que no estiguis amb algú. És important que en l’etapa que estàs vivint et donis temps per anar descobrint i passar-t’ho bé! Espero haver-te pogut ajudar i una forta abraçada! Anissa Ouali @AniOuali