Primer cop
Hola! Tinc un dubte.. Per fer-ho el primer cop es necessari fer.ho amb condó? Es que hi ha gent que diu que perquè es el primer cop no cal i que no tens possibilitats de quedar embarassada, i jo voldria saber si es veritat... Mercii:)
Anissa Ouali

Hola!!! com estàs???
Tant el primer cop com “l’últim" s'ha d'utilitzar sempre protecció (preservatiu)!
Has de tenir en compte que quan s'ha produït el canvi de la pubertat més important LA FERTILITAT (regla o menstruació en noies), a partir d'aquest moment hi ha possibilitats d'embaràs. Per aquest motiu és molt important utilitzar preservatiu encara que sigui la primera relació sexual.
També hi ha una altre risc que apareix en relacions sexuals sense protecció: les infeccions de transmissió sexual (i aquestes no distingeixen si és la primera vegada o l'última).
No et dic tot això per espantar-te però és informació que has de saber i tenir per prevenir qualsevol ensurt!
Per tant això que diuen que no cal, és totalment FALS per les raons que comentades.
Espero haver resolt el teu dubte! una abraçada!
Anissa Ouali, @AniOuali