Pes
La meva estatura es 1'65 ,vull saber quan tinc que pesar?
No em sento conforme amb el meu pes, em veig gorda, i no vui tonar a pasar per l'anorexia
Sara Bujalance

Hola! Em sap greu però només amb l'alçada no et puc dir quin hauria de ser tel teu pes perquè el pes no depèn només de l'alçada, depèn també de l'edat, l'estat de salut de la persona, l'estil de vida que fa, l'esport que fa, la constitució que té.... A més, el pes ideal no és mai un pes concret, sempre va d'un pes mínim a un pes màxim recomanats, així que el pes ideal és tota una franja de pes. Si ja vas passar per una anorèxia i trobes que encara no et trobes a gust amb el teu pes, parla amb els pares sobre això per evitar que torni l'anorèxia. Ells et podran ajudar a sentir-te millor i a evitar que es torni a convertir en un problema. Un petó molt gran!