Estic be?
Hola:)
El cas es que hi ha gent que hem diu que hem sobren uns quilos (són 3 o 4 persones) i les meves amigues em diuen que no, que estic be i que no em sobra res. Pero es clar, son les meves amigues i no se que pensar. Diuen que al ser alta peso més, però que no faci tonteries que estic molt be. A mi m'agradaria saber la teva opinio, mesuro 1,80 per a una noia es molt i mes o menys m'agradaria saber quan hauria de pesar per saber si estic be o no. Mersii:)
Sara Bujalance

Hola Maria! Pensa que amb 1,80 metres d'alçada ets bastant més alta que moltes altres noies, això implica que també has de pesar bastant més que les altres noies sense que això vulgui dir que et sobra pes. No puc dir-te què has de pesar exactament amb 1,80 metres, perquè el pes no depèn només de l'alçada, també s'ha de tenir en compte l'edat, l'estat de salut de la persona, l'estil de vida que fa, l'esport que practica... El que sí que et puc dir és que passis dels comentaris que et fan aquestes 3 o 4 persones (t'has parat a pensar que potser t'ho diuen perquè tenen enveja de la teva alçada?), i t'escoltis a les teves amigues, elles que sí t'estimen, et diran la veritat. Si continues tenint dubtes sobre si el teu pes és correcte, parla amb el teu metge, ell et podrà orientar sobre el teu pes. Un petó molt gran!!