Masturbació
Hola!! Tinc 12 anys i les meves preguntes són:
Amb aquesta edat, seria normal masturbar-se? (no ho faig)
Quan m'ho hagi de fer, posar els dits no fa mal?És a dir, posar els dits dins el forat i moure'l no fa mal?
Anissa Ouali

Hola Mònica!!
No hi ha una edat que marqui quin és el moment per masturbar-se o no. El més important és sentir-se preparat, i no tenir pressa.
La masturbació és l'eina que tenim per conèixer el cos i el genitals, les zones més sensibles i que poden ser agradables i excitants, i no vol dir introduir els dits.
En els genitals femenins les zones més sensibles estan al exterior, per exemple a una zona coneguda com el clítoris.
Una manera de començar a conèixer els genitals és agafar un petit mirallper veure com són. Et deixo l'enllaç d'una web on explica com són els genitals
Espero haver-te pogut ajudar! Un petonas!!
Anissa Ouali, @AniOuali