No entenc...
Bon dia i bon any!
L'altre dia veient porno em preguntava... Aquestes parelles que fan masturbació i prosegueixen a la penetració. Les noies aquestes com ho fan per no estar embarassades? O sigui, després de tot el 'coito'. També deuen prendre la pastilleta de l'endemà? (Deuen esperarse a baixar la regla i tornar-ho a fer(?))
Altre pregunta, al fer felació, si no te'n vols empasar el semen, que fas? I al igual apart, deuria de prendre la pindola? (només felacio) Encara que també podria ser amb condó, no?
M'he fixat que també hi ha titis que es pixen! És pixen a l'altre xona i es beuen el pís... Quin fastic... Fins i tot ficar TOTA la mà al fer la 'masturbació'
Bé, moltíssimes gràcies!
IESP

Hola!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Abans de tot, donar-te les gràcies per la teva consulta!
El primer que hem de tenir en compte és que el porno NO té res a veure amb la realitta, és tot FICCIÓ! De manera que no ha de servir-nos com a model o per comparar-nos.
I respecte al que preguntes:
- No es queden embarassades perquè fan servir preservatiu o un altre mètode anticonceptiu (com les pastilles, l'anell vaginal, el pegat...). Recorda que la pastilla de l'endemà NO és un mètode anticonceptiu, sinó d'URGÈNCIA: està pensada per si a algú se li trenca el preservatiu, per exemple. Però la seva eficàcia no és del 100% de manera que no es podria prendre cada dia, d'acord?
- A l'hora de fer una fel.lació, el millor és utilitzar preservatiu per evitar transmetre cap Infecció (el risc de l'embaràs no hi és, evidentment!)
Espero haver estat d’ajuda!
Helena Galé
@sexsapiens
www.consultajove.cat