pastilles anticonseptives
Holaa, tinc un dubte... he llegit varios cops que parleu de pastilles anticoceptives, em podrieu explikar ke es?
M'encanta kom ajudeu o inteteu ajudar a les persones!
Una abraçada
IESP

Hola Claudiamarfa!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Gràcies per la teva consulta!
Les pastilles anticonceptives són un mètode hormonañ que serveix per a que no es produeixi l'embaràs en cas de tenir relacions sexuals entre un noi i una noia.
Les pastilles les pren la noia, una cada dia durant 3 setmanes, i després toca una setmana de descans que és quan ve la regla (però està protegida de l'embaràs igualment).
S'ha de prendre cada dia a la mateixa hora aproximadament, i és important que les recepti un/a ginecòleg/a: al ser hormones, cal certa precaució i revisions periòdiques.
Espero haver-te ajudat una mica! Una abraçada.
Helena Galé
@sexsapiens
www.consultajove.cat