Germà de la meva millor amiga❤️❤️
A veure, desde fa un mes o més m' ha començat a molar el germà gran de la meva millor amiga i tinc dos problemes.
1. M' agradaria poder parlar amb ella d' ell però em fa vergonya perquè com és el seu germà... I no se com dir-li que si ella parla del noi que li mola, doncs que a mi m' agradaria fer-ho amb ella pero no se com dir-li...
2. Buenoo el segon es com puc fer que es fixi en mi, perquè em mola molt i nose com fer-li saber.
P.D: El seu germà té 15 anys.
IESP

Hola Manu12!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Moltes gràcies per fer-nos una consulta!
Et responc:
1. És difícil expressar els notres sentiments, però pensa què et costarà més: explicar-li el que sents a la teva millor amiga (encara que es tracti del seu germà) o callar-'tho i tenir-ho com un secret sempre?
2. Estaria bé que si te'l trobes, comencia a parlar amb ell cara a cara, per a que sàpiga qui ets no? També és important mostrar-te tal i com ets, ja que així sabràs si li agrades realment, i buscar temes en comú :) No és fàcil seduir a qui ens agrada, però tot és intentar-ho!
Una abraçada i espero haver-te ajudat!
Helena Galé
@sexsapiens
www.consultajove.cat