dubte
mira em fa una mica de vergonya preguntar això però com que aquí tot es anònim puc preguntar-ho. Us dóno les gràcies per fer això que feu de veritat :)
Mira, sóc una noia i es que quan em masturbo sempre em venen ganes de pixar encara que hagi acabat d'anar al lavabo i tinc por de que quan ho faigi em passi allà al mig de tota la pesca saps? què podria fer? Moltes gràcies ;)
IESP

Hola!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Gràcies per la teva consulta!
Mira, el cert és que això que et passa no és pas raro: al masturbar-te, hi ha molts músculs que poses en marxa i la majoria estan molt a prop de la bufeta urinària (on es guarda l'orina).
Pensa que només es tracta d'una sensació, és a dir, no se t'escaparà el pipi! En cas que algun dia, si estàs tenint relacions, de veritat tinguessis ganes, no passa res: pares un moment, vas al lavabo i ja està! Sóm éssers humans, no màquines ;)
Espero haver-te ajudat una mica! Una abraçada.
Helena Galé
@sexsapiens
www.consultajove.cat