~Quedades a l'hort, com en els clàssics~
Hola!
Mira vull fer una consulta per intentar millocmeva vida sexual...
Resulta que jo amb el novio sempre acabem a un hort però tot i que m'excita molt, quan estem els dos predisposats no m'excita tant com si ell es resisteix perquè estem en un lloc públic (o jo em resisteixo per controlar-me). El que passa és que jo lubrico molt, moltíssim, sempre estic llesta perquè em posi els dits o una altra cosa (tot i que encara sóc verge per problemes tècnics). Però mai m'he corregut no tant sols jo sola, de fet he començat a masturbar-me per poder dir-li al meu novio què m'agrada i què no per millorar i passar-ho millor... Però segueixo sense correr-me, em falta quasi res (crec).
Quan estic per exemple sobre seu sentada amb les cames tancades i ell em busca l'entrecuix per sobre el pantaló em posa moltíssim i li dic que em faci esperar abans de tocar-me el sexe, que em fa tenir poca paciència i voler més! Però és estrany tot plegat... quan més hauria d'estar menys estic i quan menys puc rebre (i donar) més excitada i molla vaig.
PREGUNTA 1: què més puc fer per intentar córrer-me?
PREGUNTA 2: al meu novio l'han operat de no se què del pensi que no té aquell tros de pelm que es pot enrretirar, com puc fer-li una palla? Em diu que ha d'estat lubricat amb alguna crema però es que també m'agrada posar-me'l a la boca i no sé com fer-ho...
PREGUNTA 3: encara em fa mal quan m'hi posa dits, crec que encara tinc l'himen sencer... com el puc trencar? Hi ha alguna forma de que no faci mal?
Moltes gràcies i bon any nou!
IESP

Hola!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Abans de tot, gràcies per consultar-nos!
Et vaig responent:
1. Per trobar l'orgasme el millor és deixar de buscar-lo! Com més t'hi capfiquis i estiguis pendent, més et costarà ;) Deixa't portar i segur que el teu cos gaudiex més.
2. Es diu que l'han operat de fimosi, però és una intervenció molt habitual! Si ell prefereix estar lubricat, perquè no compra algun lubricant que li agradi? (sobretot de base aquosa)
3. Aquest mal no té a veure amb l'himen (no té terminacions nervioses), sinó amb la musculatura: al no estar acostumada, els teus músculs estan més tensos del normal i per això costa que entrin els dits. Has de pensar que la vagina és mooolt flexible, de manera que quan costa penetrar (per exemple, amb una cosa tan petita com un tampó) és a causa dels músculs, i conseqüentment del que estem sentint o pensant! Com és cómodes estiguem, millor anirà tot :)
Espero haver estat d’ajuda!
Helena Galé
@sexsapiens
www.consultajove.cat