Bf.. perdre-la o no
Bona tarda
Sóc l'Alea, tinc 15 anys(al febrer faré els 16) i sóc verge. Vaig néixer aquí i la meva mare porta 30 anys visquent a Catalunya, però tot i així la meva família es del Marroc. Com bé suposo que saps, la tradició àrab diu que hem d'arribar verges al matrimoni, però jo he conegut a un noi molt especial, i moltes vegades penso en fer-ho amb ell. Després, rula pel meu cervell la possibilitat de fer-ho pel cul (sona bastant lleig, però pf...) Llavors , tinc aquell dubte, perquè ho vull fer, però em fa por, el no poder casar-me o coses així. Si bé o no bé, em pdries informar més sobre el sexe anal?
Moltíssimes gràcies Anissa, espero la teva resposta.
Anissa Ouali

Hola Alea!!
Gràcies per la teva consulta.
La tradició àrab pot ser molt difícil sobretot quan vius en una cultura tant diferent. Tot i així, cada família és un món, i algunes famílies son menys estrictes o tancades que d'altres. Desconec si en el teu cas has pogut parlar mai amb mare, germanes si en tens, cosins o cosines sobre la sexualitat, les relacions etc...
És cert que la tradició marca arribar verge al matrimoni, però tu tambè pots triar si vols seguir aquesta tradició o no. La sexualitat és un aspecte íntim, que has de cuidar tu, per això has de primer valorar si el que vols és practicar sexe anal, per mantenir la virginitat o perquè realment t'agradaria fer sexe anal.
Si ho fas per mantenir la virginitat, et recomanaria donar-te temps, no has de tenir pressa, espera a sentir-se preparada, valorar si vols seguir amb la tradició i és important per tu. Parla amb el noi amb qui estàs i explicar-li perquè és important per tu, els dubtes que tens i que potser heu d'anar poc a poc.
En el sexe anal existeix el risc d'infeccions de transmissions sexuals, per això s'ha d'utilitzar sempre preservatiu. L'anus és molt sensible per això es important anar mica en mica perquè es dilati, és important l'excitació, estar a gust, i l'hgiene . Es recomanable utilitzar lubricants ja que aquesta zona a diferencia de la vagina, no produeix una lubricació natural.
Espero haver-te pogut ajudar! I recorda tens 15 camí dels 16, no hi ha cap pressa, no es qüestió d'edat!!
Un petonas!!
Anissa Ouali, @AniOuali