Nosekefeer
Holaa adolesceeents aviaam tinc un problema eske akest cap de setmana he estat en depressió per culpa del noi que m'agrada, perque diu que faig fastic, jo tinc sobrepès, d'alçada faig 1,54 y peso 55, necesstito aprimar, a mes a mes d'aqui un mes tindre una festa i he d'estar maca, vull aprimar en un mes, he acudit a una cosa ke nose si sta be: al mati esmorzo i si puc ho vomito, llavors vaig al cole, no esmorzo ress, a lora de dinar dino pokissim i si puc ho vomito, a la tarda faig exercici, i ja no mejo mees! jause ke no sta be i em criticareu x vomitar i tal, pro necessito moltissim aprimar molt daki un mees! llavors ja menjare bee! :) espero la vostra ajudaadolescents us estimoo! <3
Sara Bujalance

Hola anonima guay! Gràcies per compartir amb mi la teva preocupació! Entenc com et deus sentir, a ningú li senta bé que el noi que li agrada li digui coses desagradables. Però pensa que si t'ha dit això i ha estat tan antipàtic amb tu és que, en realitat, no val la pena i et mereixes algú millor que et sàpiga tractar bé! A més, la teva alçada i pes són correctes, no necessites aprimar i encara menys fer les bestiesses que estàs fent amb el menjar!! Tot això que estàs fent és molt perillós per la teva salut!! Provocar-te le vòmit et pot portar a tenir problemes molt seriosos de salut (cardiovasculars, renals, hepàtics...) i, a més, provocar-se el vòmit NO serveix per aprimar!! Menjar poc només serveix per aprimir a curt plaç, a mig plaç el teu cos "s'habitua" a menjar poc i cada cop li costa més aprimar i li resulta més fàcil engreixar, així que menjar poc tampoc és bona idea per controlar el pes!! De fet, la única manera que funciona per mantenir un pes correcte és menjar de tot, de forma equilibrada (com marca la piràmide alimentària), i fer esport habitualment. Et recomano que parlis amb els teus pares de tot això que t'està passant. Sé que és difícil dir-los tot això però és imprescindible que els hi diguis per a aconseguir trobar-te bé i no empitjorar encara més la teva situació. Ja veuràs com t'entendran millor del que t'esperes i faran TOT el possible per ajudar-te, recorda que t'estimen més que a res en el món. Així que t'envio molts ànims per a que parlis amb ells! Un petó molt gran!!