orgasme amb parella
Bones!
Sóc una noia, i des de fa anys em masturbo posant-me un coixí entre les cames, apretant les cames, i fent pressió amb el coixí contra els genitals. Gairebé sempre arribo a l'orgasme.
Ara ja fa 7 mesos que tinc parella, i quan em masturba o fem l'amor, sento plaer, però no arribo mai a l'orgasme. Vaig llegir que la manera que té cada noia d'arribar a l'orgasme està relacionat amb com descobreix la masturbació i els primers cops que arriba a l'orgasme. Jo ho vaig descobrir amb el coixí,i no he trobat cap més manera d'arribar-hi.
Com ho puc fer per arribar-hi amb la meva parella?
Moltes gràcies!
IESP

Hola
Sóc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP. Gràcies per utilitzar el consultori!
Probablement moltes noies es troben en situacions semblants a la teva. Cada forma de masturbació és bona i vàlida si s'aconsegueix el que es pretenia, per tant, utilitzar el coixí i la pressió amb les cames és una forma de masturbació igual de bona que qualsevol altre forma d'estimulació del clítoris.
En parella podeu provar diverses coses, pots ensenyar-li quina és la pressió que t'agrada, el ritme, etc... utilitza la seva palma de la mà per a estimular-te el clítoris amb la pressió i el ritme que t'agradi. Aquesta és la forma més senzilla que teniu per a aprendre l'un de l'altre, mestre ho fas pots tenir les cames tancades, així el fregament serà més intens.
Espero haver-te ajudat!
Helena Angel @HelenaAL