Orgasme]]
Hola! Tinc 2 dubtes.
1. Fa un mes aproximadament, estava amb el meu novio a casa meva i m'estava posant els dits. De cop vaig sentir un plaer molt fort pero amb mal, vaig sentir com corria la sang dintre meu, em venien "escalofrios" i se'm quedava la boca sense saliva. Aixo es que he arribat a l'orgasme o no? Es que hi ha gent que diu que has de sentir com si et vulguessis pixar pero que jo recordi no ho vaig sentir.
2. No se fer be les palles... em podrieu donar algun consell? (No digueu que ho pregunti a ell ni aquestes coses, ja que sempre em contesteu el mateix)
Graaaaaacies, un petonas:*
Anissa Ouali

Hola Ann*!!
1. L'orgasme és una sensació de plaer molt intentes, i que no totes les persones l'han de sentir igual. Pel que tu dius, has arribat a l'orgasme, al teu orgasme. Hi ha persones que diran que tenint la sensació de picar i d'altres no, així que no li donis mes voltes.
Una cosa més, la masturbació no és introduir dits, a la zona exterior, com per exemple, el clítoris, hi ha molta sensbilitat i són zones molt excitants dels genitals femenins.
2. Se que no t'agrada, pero no podem esbrinar quina és la manera que serà millor perquè a ell li agradi. No a tots els nois els hi agarda de la mateixa manera, i la millor manera per fer-ho genial, és que ell et guiï amb la seva mà. Aconseguiràs fer-ho de la manera que a ell més li agrada, i de pas parlareu una mica sobre el que més us agrada!
Un petonas!!
Anissa Ouali, @AniOuali