Gay?
Hola, l'altre dia estava a les dutxes amb un altre noi que està molt bo de la meva classe i vam acabar tenint relacions sexuals. Però per altra banda hi ha una noia que m'agrada molt. Per això no sé si sóc gay o si allò només va ser una coseta sense importància (Tot i que em va agradar molt). Merci per l'ajuda!
Anissa Ouali

Hola Unaqualsevol!!
Quan parlem d'orientació sexual (homosexualitat, heterosexualitat i bisexualitat), s'ha de diferenciar entre atracció que podem sentir cap a persones tant del mateix sexe com del sexe oposat, i l'enamorament un sentiment intens on visualitzen a l'altre en una relació, compartir més espai, temps,etc.
L'enamorament defineix l'orientació sexual. Així que pel fet de tenir relacions sexuals amb una persona del mateix sexe no vol dir ser homosexual, o que et sentis atret per una persona del sexe oposat vol dir ser heterosexual.
Amb el temps mica en mica aniràs definint la teva orientació, pero no tingui pressa sobretot en l'etapa que estàs vivint on les hormones tambe estan revolucionades.
Espero haver ajudat! Un petonas!!
Anissa Ouali, @AniOuali