Pillada
Que Aixo sigui anonim!!!!!! Gracies,
El problema esque les 4 Ultimes semanes de institut feiem reptes, i ami em va tocar dels ultims i ami em van dir que el repte era sortir despullat del vestidor 2 Minuts cuant surts dona amb el pati on fem Educacio fisica yo esperaba que com cada dia el professor esta a la sala de professors fins 16:05 i les noies no surten fins que no baixa el professor i yo despullat vaig sortir al pati amb el penis erecte no se perque pero em va passar, es veu que aquell dia el professor no estaba hi era la meva tutora i els i avia dit a les noies que es donesin manya i van sortir d'hora total que em van veure despullat amb el penis erecte totes les nenes de la meva classe i la meva tutora em vaig kedar una estona en shock i va donarlis temps a riures i pendre fotografies ( la tutora no, que semva anar inmediatament a dalt) correns em vaig anar al vestidor em vaig cambiar i va ser aquella tarda i el divendres senser la persona que tothom es reia al cap de setmana un grup de 3 noies de la meva classe per wattsap em van comensar a dir que fes coses acambi de que no publiquesin les fotos a la semana seguents tothom reia aquelles noies lis tenia que donar diners que ellas em deixesin amb ridicul els i vaig tindre qe deixar que fesin mes fotos del meu..... i an arribat les vacances amb una autostima molt baixa sense ganes de festa i plorant tot el dia no tinc ganes de anar a l'escola cuan tornem i estic molt malament psicologicament no se que fer... tenia una bona reputacio i ara tothom riu
Anissa Ouali

Hola Srecka! Deixo apuntat que la teva consulta sigui anònima!
Gràcies per la confiança em explicar-ho!
Anem per parts, els reptes a vegades no surten com teníem pensants i ens poden jugar males passades, per això és important anar amb compte amb allò que n'es proposen fer.
Sobre les fotos, el que no pots fer es seguir jugant al joc d'aquestes noies. Has de saber que son fotos fetes sense el teu permís i en el recinte escolar, això vols dir que si es publiquen podria ser denunciable.
Per això el que has de fer, encara que et faci molta vergonya o fins i tot, hi hagi algun càstig pel fet d'anar despullat pel centre escolar, hauràs de parlar amb el professorat (o algun adult de confiança) i explicar-li el que esta passant.
El silenci és el millor aliat perquè aquestes persones segueixin aprofitant-se de tu, i et teu autoestima segueixi baixant. No els hi posis més fàcil callant.
Sobre la teva reputació, pensa que tu segueixes dent qui ets, i no pel fet de la pillada, les coses jan de canviar tant. Busca el suport dels temps amics, família,... Parlar sobre com et sents, veuràs com et sorprèn la reacció dels altres i et sentiràs millor.
Una forta abraçada!!
Anissa Ouali, @AniOuali