Possible embaras?:0
Bones, la regla mha de venir el 24 de desembre i avui es dia 27 i encara no mha baixat
el diumnge dia 21 vaig tenir relacions sense protecció, però no es va correr dins meu, i encara li va faltar perque passes. El preseminal tambe pot tindre espermes pero no amb tanta intesitat aixo ho se i mes si no estic en dies fertils, ja que soc molt regular.
Han passat tres dies i nose que fer he pres aspirina, manzanilles, massatges, excitació, aigua calenta... de tot i la regla no em baixa, noto una petita molestia pero no es simptoma de regla, i em veig la panxa inflada!..... pot ser que estigui embarassada?? els meus pares no saben res, i no els i vui dir encara, tinc pensat ferme el test d'embaras daqui una setmana, pero nose ...pot ser que estigui embarassada o no? contesteu urgent. l'estress també afecta a la regla pero nose controlarme!!!!!!!!!!!! HI han grans probabilitats.!
Ah si i tampoc estava molt molla com perque lesperma es pugui adherir mes................. !!!!!!!!
IESP

Hola Andrea!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Abans de tot, gràcies per consultar-nos!
El primer que has de recordar és que quan parlem de l'embaràs, no podem inventar-nos informació: que estiguessis lubricada o que no fossin els dies més fèrtils del mes, no vol dir que no hi hagi perill! Evidentment, el líquid preseminal pot provocar un embaràs, per això diem que s'ha de posar el preservatiu des del principi.
No et podem dir si estàs embarassada o no, només que sí hi ha possibilitats si ho has fet sense preservatiu. De totes maneres, aquest retard d'uns dies pot deure's a una altra cosa: has canviat la teva rutina (aquesta dies no vas al cole), estàs més neviosa... Com veus, no val la pensa tenir sexe sense condó, ja que al final ens estem preocupant tota l'estona.
Si passen els dies i no t'ha vingut la regla, pots fer el que tu mateixa proposes: comprar un test d'embaràs.
Si us plau, les properes vegades, recordeu utilitzar el preservatiu i no dependre de la sort!!!! La sexualitat ha de ser divertida i sense pors, oi? :)
Espero haver estat d’ajuda!
Helena Galé
@sexsapiens
www.consultajove.cat