N entrava..
Fam 2 mesos vaig estar amb un noi i vam intentar feru pero no vam poder. ens estavem liant i tal i quan me la va intenta ficar no va poder, despres u vaig intentar jo i tampoc vaig poder tot i tenint les cames ben obertes. Vam haver de deixar de liarnus i centrarnus en tornaru a intentar i de cap de les maneres entrava. Ell no u havia fet mai ni jo. Em sentia segura perq ja havia tingut altres experiencies relacionades pero tb stava nerviosa prq era el primer cop. Ens vam rallar moltissim i u vam deixar. Em va fer sentir com un objecte que no funciona i encara tinc el buit que em va qedar per havero deixat a mitjes amb lu calents qe stavem.
Que va passar? Va ser ell o jo? Tinc por de tornar a cagarla aixi, com em trec aquesta por? Com puc no obssesinarme? Que penseu de tot plegat? Si em responeu us ho agraeixo:)
IESP

Hola NomadiF7!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Gràcies per la teva consulta!
El que expliques és molt habitual, ja que al ser la primera vegada, pot ser que estiguessis nerviosa i que la musculatura de la vagina no estigués relaxada.
L'ideal seria que si ho tornes a liar-te amb algú que t'agrada, no vagis amb l'únic objectiu de la penetració, ja que això pot generar molta angoixa. Fes-ho amb ganes de passar-ho bé i d'explorar el teu cos, independentment de la penetració :)
També et diria que pot ser un bon moment per anar al metge i preguntar, ja que poden fer-te una exploració i veure que està tot correcte, d'acord?
Espero haver-te ajudat una mica! Una abraçada.
Helena Galé
@sexsapiens
www.consultajove.cat