Pipí incontrolat...
Hola, primer de tot m'agradaria que la pregunta fos totalment anònima. Tinc 17 anys i tinc un greu problema amb el pipí.
Quan tinc ganes de fer pipí tinc la necessitat de tenir un lavabo molt aprop o sino moltes vegades se m'escapa una mica (no tot) fins a mullar els pantalons. Em fa pasar molta vergonya perquè molts cops estant fora de casa he hagut d'anar amagant-me perquè no es vegués mullat i és una situació molt incòmode. Tampoc entenc el perquè d'aquest problema perquè no sóc una noia que begui molta aigua durant el dia, quan més aigua bec és abans d'anar a dormir però amb el primer pipí del dia ho elimino tot.
Quin pot ser el problema? Què hauria de fer per evitar aquesta situació? Haig de portar uns pantalons de recanvi sempre que surti de casa?
Anissa Ouali

Hola Nicole2, deixo apuntat que la teva consulta sigui anónima!
El més important és realment veure si són pèrdues d'orina o per exemple, és flux vaginal, ja que en ocasions la quantitat de flux és tan que cal utilitzar un salvaslip per exemple.
D'altra banda, si realment són pèrdues d'orina, el més important és fer una visita al metge, ja que tens 17 anys i no has de perquè tenir pèrdues. En ocasions la musculatura de la zona vaginal és debilitat i pot fer que no es controli bé el pipi, però aquestes pèrdues poden tenir altres motius, per això és important que un metge faci una valoració.
Amb una valoració podràs solucionar aquesta situació i no preocupar-te més!
Un petonas!!
Anissa Ouali, @AniOuali