urgent primer cop desastrós
doncs hos explicare un problema que he tingut amb el meu novio portem 8 mesos junts i aviem pres la desidió de fer-ho estabam al llit tot be y cuan li he dit que es poses el condo se li ha desenpalmat y no hi ha agut manera de fer-la pujar llavors s'ha tret el condó sens dirme res i me la intentat introduir sense condo, jo me ne adonat y me cabrejat amb ell i m'ha posat l 'excusa de que s'havia trencat quan no ho estaba, y clar no s 'ha corregut ni res y no ha entrar tampoc pero me la restregat per tot el cony i pel forat y he sentit parlar del liquid preseminal y ara estic nerviosa y desesperada puc haber quedat embarassada???????????
Y després, no se si era per que no la tenia empalmada pero no entraba ho ha intentat uns 5 cops i res i cada cop mes petita, ara no ho vui tornar a fer mai era la prmera vegada y ha sigut desastrosa s'ha de tenir empinada per que entri al forat? TINC POR NO ENTRABAAA y estaba molt relaxada ... HA SIGUT UNA MERDA es nota si et quedes embarassada? k faig em donara algu
Anissa Ouali

Hola...!!
Anem per parts, és important utilitzar sempre el preservatiu per evitar qualsevol risc. Seria important que els dos parléssim sobre el que ha passat amb aquest tema i que et va molestar que no utilitzes el preservatiu sense dir-te res.
Una relació sexual no sempre és perfecte i en moltes ocasions pot ser un desastre sobretot la primera, ja que els nervis, l'angoixa poden jugar males passades. Però això mo vol dir que sempre serà així.
Sobre el risc en aquesta relació sexual, és molt baix ja que expliques que no hi ha hagut penetració però si contacte, i sempre que hi ha contacte entre els genitals sense protecció, existeix un cert risc pel liquid preseminal com tu has dit, però en el vostre cas molt baix.
Que després hi hagués dificultat en la penetració, és degut als nervis, l'angoixa, la preocupació pel tema del preservatiu,... Això pot fer que la zona muscular de la vagina estigues més tensa i no es pogués relaxar.
En futures ocasions és important utilitzar preservatiu per estar tranquils, sentir-se segur amb l'altre i donar-se temps per disfrutar i passa-t'ho bé!
Una forta abraçada i gràcies per la teva consulta!!
Anissa Ouali, @AniOuali