...
Tinc 15 anys i estic surtint amb un noi de 17, portem 4 mesos junts però ningú sap que estem surtint, buenu nomes la meva millor amiga, se que portem 4 mesos i ja va siguent hora de que ho fem public, però ni ell ni jo volem, però tot seria mes façil si la gent ho sapigues, ja que estic mentint a les meves amigues constantment i no m'agrada això. Amb ell n'hem parlat alguns cops però sempre acabem dient que no però esque aviat farem 5 mesos. És massa temps, ho hauriem de fer public?
Un altre problema lligat amb això és que se que quan a algunes amigues els hi digui que porto 5 mesos surtint amb aquesta persona, s'enfadaran. he pensat molts cops de dilsi pero cada cop penso que val més que no, que els hi digui quan volguem els dos, pero ara ja portem 5 mesos. i amb algunes els hi he deixat anar indirectes i amb la resposta que em fan.. se que s'enfaderan quan els hi digui i ara ja no puc tornar enrera i dilsi abans.. Què faig?
Anissa Ouali

Hola!!!
Ara no t'has d'atabalar per temps que ha passat i no els ho has dit, ja que no pots tornar enrere, així que això no t'ajuda!
Alguna amiga es pot enfadar però és important que tinguis una mica de paciència també els hi donis temps per entendre. Quan decideixis explicar-lis fer-ho des dels teus sentiments, el que et preocupa, la por, el fet que pels dos no és el moment,...
Sobre fer-ho públic o no, us heu plantejat que us tira enrrere? Què us preocupa més? La reacció dels altres? La diferencia d'edat?... No és tant pel temps que porteu, sinó quina utilitat fa no dir res, i quines conseqüencies negatives hi han.
Segurament ho heu parlat moltes vegades però també cal que valoreu els pros i contres per cadascú i que l'altre els escolti.
Espero haver-te ajudat! Un petonas!!
Anissa Ouali, @AniOuali