Any: 1997
Comarca: Bages
Data: 24/12/14 15:54
Cap d'any C:
Hola,se que no us semblara un consoltori molt greu i no ho és pero passa que nose que fer. soc una noia de 17 anys i magradaria que m'ajudessiu o em donguessiu algun consell per com em puc vesit per cap d'any. Però aquest any em quedo a casa a pasaro am la famili i uns amics nostres qe vindran i també vindrà el meu novio i nose que posarme pq a mes a mes farem just dance pqe sempre ens u passem super de beee bballant i riem moltissim i no se que posarme siusplau ajudeume!!D:
InterPersonal
InterPersonal
Data: 01/01/2015 21:06
Bona tarda,

Sóc Carlota Portabella, psicòloga d'Interpersonal. Primer de tot, gràcies per consultar-nos!

Sap greu no haver pogut contestar-te a temps! Hem tingut moltes consultes i just avui hem vist la teva. Tot i així, segur que vas poder trobar un conjunt de roba adequat per la situació, i sinó, això no és el més important. El millor és que poguessis gaudir de la nit amb la gent que estimes!

Molt bon any!!
www.consultajove.cat
Només els moderadors i l'usuari que ha fet la consulta poden publicar-hi respostes.