Tinc 17 anys, contesteu sisplau, es un tema seriós i urgent..
Hola. Tinc un dubte, divendres he quedat amb un noi i bueno ho acabare'm fent perquè l'últim cop que vaig quedar amb ell vam estar apunt de fer-ho.
El cas es que si ho fem, sense protecció, i desprès em prenc la pastilla del dia desprès passa alguna cosa? Es a dir, perque imagina't que ell s'aguanta, no es corre dins meu i em prenc la pastilla... pasaria alguna cosa?
Estaria molt agraida de que em contestessiu lo mes aviat possible.
Anissa Ouali

Hola Andrea,
Si va ser divendres passat arribem tard, però has de tenir en compte que el mètode que et planteges no és segur. En les relacions sexuals existeix el risc d'embaràs i d'infeccions de transmissió sexual, el preservatiu és l'únic mètode que et protegeix de les dues alhora.
La pastilla del dia després és un mètode d'urgència (no anticonceptiu), i només per l'embaràs no desitjat, però no per les infeccions. A més has de tenir en compte que aquesta pastilla interromp el funcionament hormonal normal del teu cos i això afectarà a nivell físic per exemple vindrà com una regla, petites pèrdues de sang,... ( no et vull espantar però si informar).
Pensa en que el preservatiu no només protegeix dels riscos, sinó ajuda a estar tranquils, disfrutar del moment i passa-t'ho bé sense haver-se de preocupar.
Espero que hagis utilitzar protecció! Una abraçada!
Anissa Ouali, @AniOuali