No ho entenc
Bon dia, sóc una noia altq, i se que això s'ha de tenir en compte però encara aixi, no es normal el que em pasa, peso 4 kilos més del que messuro (1.65m -69kg ) i la gent s'extranya molt quan dono aquesta informació, sóc una mica grasa, pero en general no sóc obessa ni res, inclós la meva metgessa em va fer aixecar la samarreta per mirar la panxa ja que pesava molt. Sóc una noia que menja de tot i faig exercici, no tinc colesteroli sóc molt saludable. Se que no ets metgessa, però no se perquè peso tant.... no crec que els meus pits pessin aquests 4kg que sobren :)
Sara Bujalance

Hola Liveandlove! No t'amoïnis perquè el teu pes està bé! A més, el pes és una cosa molt relativa que depèn de moltes coses com la genètica, l'estil de vida, l'estat de salut, l'activitat física, etc. i el pes és diferent en cada persona. Dues persones poden mesurar i pesar el mateix i tenir cossos molt diferents, sent una més prima que l'altre o més musculada, per exemple. El número que surt a la bàscula no t'ha de preocupar, el que sí és important per assegurar-te un bon pes i una bona salut, i quedar-te tranquil·la és menjar de tot, variat, equilibrat (com marca la piràmide alimentària), i fer esport, com a mínim, 3 cops a la setmana. A part d'això no cal que facis res més. Molts petons!!