Estic feta un embolic
Hola,
Porto un dies tontejan amb un noi i tinc ganes de liarme i fer-ho però no se si ell també en té i no sé si dir-li que faig??? a més ens em tirat indirectes molt directes però no com per sortir en parella sino per com dir-ho per passar una nit el que no se es si està jugant amb mi que faig?
Anissa Ouali

Hola Paulita!!
Pel que dius fa uns dies que parleu i us tireu indirectes o directes, però et volia consultar si ja heu quedat algun dia per fer un tomb, xerrar, conèixer en persona si compartiu aficions, etc... Us heu fet mai un peto, i res més??
El que et vull dir amb tot això, és anar mica en mica, sembla que tu vols veure si podeu tenir alguna cosa més, pero dubtes si ell només vol una relació d'una nit, per això és i portant no tenir pressa, conèixer i poc a poc parlar!
Així que si vols intenta quedar amb ell, en un espai públic pero tranquil, i així si Intenta explicar-li el que sents, pero no cal liar-se i fer-ho tot el mateix dia, donat temps!!
Un petonas!!
Anissa Ouali, @AniOuali