Les meves cames....!
Hola!
No m'agraden les meves cames, perquè les tinc massa fortes, com musculoses, saps? Faig handbol tres dies a la setmana. No se si les tinc així perquè faig aquest esport? Com les puc tindre normals? Es que les tinc primes però molt fortes, és nota molt i no m'agrada gaire, la veritat!
Espero que em puguis ajudar! ;)
Sara Bujalance

Hola Julietta! És impossible que de fer handbol 3 cops a la setmana tinguis les cames "massa" fortes. Per tenir el múscul moooolt desenvolupat hauries d'estar moltes hores al dia fent musculació, i ni tan sols així arribarien a estar tan musculades. El que passa és que probablement la teva constitució és de tipus atlètic i tens facilitat per estar fibrada, i això és una cosa positiva. T'animo a que valoris les teves cames positivament! Segur que molta gent voldria tenir-les com tu perquè es queixen de tenir-les "fofes"! Aprèn a valorar el teu cos! Molts nois troben atractives les noies esportistes que tenen un cos atlètic (sense arribar a extrems com les noies que fan culturisme), en el que es nota que fan esport! Un petó molt gran!!