esther26
esther26
Any: 2000
Comarca: Vallès Oriental
Data: 21/12/14 20:47
Amor
Hola, estic feta u embolilic:
Per una banda m'agrada un noi desde fa temps, però vaig conèixer un altre al xat d'adolescents més gran que jo, jo tinc 14 anys i ell 19. Ell era molt amable amb mi, vam parlar unes quantes vegades fins que el divendres em va demanar el whatsApp i li vaig donar, vam estar parlant tota la nit , em va dir que estava enamorat de mi. Ara nose si jo estic enamorada d'ell, perquè no paro de pensar en ell i en la conversa que vam tenir, per acabar de areglar això ara no hem contesta al WhatsApp, ajudaa, no se que fer, ni el que sento per ell:(
Gràcies, petons.
InterPersonal
InterPersonal
Data: 26/12/2014 11:33
Hola esther26! Sóc l'Eli Aulet. Psicòloga d'Interpersonal.

Doncs dóna't un temps i coneix bé a tots dos. També observa com et sents amb un i altre, i aniràs veient què decidir.

No cal que et decideixes ja, pots donar-te un temps

ELi Aulet wwwinterpersonal.cat
Només els moderadors i l'usuari que ha fet la consulta poden publicar-hi respostes.