No arribo sempre
Hola! Soc una noia de 17 anys i ja fa 4 anys que vaig perdre la virginitat i no sempre arribo a l'orgasme però avegades em corro 4 o 5 cops. Perquè tan descompensat? Quan no hi arribo em sento frustrada però satisfeta alhora. Que faig malament?
Anissa Ouali

Hola Ventafocs!!
L'orgasme no ha de venir sempre ni mai, depenent del moment, la situació, el nostre cap, cos, i amb la persona que estem, l'excitació, el desig, etc.. ajuden que aquell dia apareguin més orgasmes que d'altres.
Pero això no ha de ser un problema, en comptes de menjar-te el cap, pensar en els dies que tens 4 o 5, i busca aquells elements que t'ajuden en aquell moment per afegir-los en els altres sempre que et vingui de gust.
L'objectiu de les relacions sexuals no és arribar a l'orgasme, si és així només aconseguiràs frustració, com has dit, en comptes de disfrutar de la satisfacció que et queda.
Gràcies per la teva consulta! Una abraçada!!
Anissa Ouali, @AniOuali