pastilles
holaa, no savia ben be on escriure aquesta consulta perquè va sobre les pastilles i com es fiquen a la boca i es traguen he supusat que es tema alimentació.
mira, soc una noia de 14 anys, prenc moltisimes paatilles.
la meva mare diu que amb el meu pes(43kg) i la meva altura (1.59) m'agafarà alguna enfermetat.
peró nose, aveure, em fa sempre molt mal el cap i hem prenc com cada dia un ibuprofeno o un paracetamol ( vaig alternant)
sii hem pica un mossquit perquè no hem fagi mal hem prenc un antiestaminic ( en pastilla_)
quan agafo la grip o angines ( molt sobintment, tinc les defenses sota terra ) em prenc els medicaments i els antibiotics en pastilles.
a part de que cada divendres o dissabte o divendres i dissabte, depenent de les ganes, surto i jo i els meus amics ens prenem pastilles de extasi, normalment nomes una pero si empalmem les dos nits ens prenem 2 o mes.
aleshores jo voldria saver si em pot agafar una enfermetat de fetxe o algo aixi, o una dicció a les pastilles o nosee.
bueno aquest a sigut el meu dubte.
addeu
Sara Bujalance

Hola! Prendre extasi és MOLT perillós per a la salut. Evidentment pots tenir molt problemes de salut derivats del consum d'èxtasi, així que el consell que et dono és que deixis del tot aquestes pastilles, tant tu com els teus amics, i si ells no volen és igual, tu deixa-ho, ja que no només pot tenir problemes el teu fetge, sinó que tot el cos i tots els teus òrgans poden patir conseqüències molt greus com, per exemple, convulsions, problemes neurològics, síntomes psicòtics, depressió, ansietat, i un deteriorament físic molt perillós. De fet, aquests mals de cap que tens poden ser una de les primeres conseqüències de l'èxtasi. Deixant-ho no en tindràs i no hauràs de prendre ibuprofeno o paracetamol, medicaments dels quals no és convenient abusar i que s'han de prendre sota consell mèdic. I insisteixo, no val la pena prendre drogues, són molt perilloses per a la salut i et roben la vida. Molts petons!!