lio mental!!
Hola!! Ultimament m'ho penso molt i... no tinc clara la meva orientció sexual. Les meves cosines em pregunten què soc (elles son bisexuals) i jo els hi dic que ''soc persona''. El tema està en que no se si m'atrauen les noies o no, només se que no em faria fastic liar-me amb una. Què soc?
Potser sonarà una tonteri però per mi és impotrant, vull deixar de menjar-me l'olla.
Us agrairia molt que m'ajudessiu!
Un petonàs!!
Anissa Ouali

Hola Larara00! Com estàs?
Quan parlem de l'orientacio sexuals, aquesta es defineix per de qui en enamorem, i aquí és on s'ha de diferenciar enamorar-se i atracció.
L'atracció la podem sentir tant per persones del mateix sexe com del sexe oposat, i això no vols dir ser homosexual, bisexual o heterosexual.
Quan parlem de enamorament, podríem dir que va des de les papallones panxa, un sentiment molt intens, una relació de parella, passar temps i compartir amb aquestes persones,... (cadascú ho podria definir d'una manera diferent), però és el que defineix l'orientació sexual (homo, hetero o bi).
Pel que dius potser sents atracció per persones del mateix sexe, es difícil però el temps mica en mica t'ajudarà a veure de qui t'enamores i qui t'atrau.
Així que no t'atabalis ni deixis que t'atabalin!!
Un petonas!!
Anissa Ouali, @AniOuali