dubtes
hola soc noia, tinc 13 anys i tinc molt clar que sóc homosexual pero tinc dubtes sobre com fer ho... no se gaire sobre el tema i cada vegada i penso mes
IESP

Hola Juuuls!
Sóc l’Helena Galé, psicòloga de l’IESP. Moltes gràcies per preguntar!
Respecte al que consultes, penso que és normal que tinguis dubtes sobre com fer-ho, ja que ningú en sap fins que va experimentant. I també és natural que cada vegada hi pensis més, ja que a mesura que creixem podem començar a sentir-nos atrets per altres persones.
De totes maneres, l'important és que tens clara la teva orientació (i això no és fàcil amb 13 anys!), de manera que ja has fet un gran pas. Imagino que, si t'agrada algú, primer començaràs a experimentar amb els sentiments (què passa quan volem agradar a algú, què sentim quan quedem amb aquella persona, etc). Amb el temps, potser coneixes algú que senti el mateix i pogueu experimentar juntes amb el vostre cos! :)
Per ara, anem pas per pas, sense presses i gaudint de cada moment.
Espero haver-te resolt el dubte!
Helena Galé @hln_gale www.facebook.com/helenagale.psicologa www.consultajove.cat