mhe engordaat
Estic super estressada i no paru de menjar en tot el dia, no m'atraveixu a pesar-me pk em fa por que faig?em pesu? quina dieta puc fer per aprimar-me? mercii
Sara Bujalance

Hola! El millor que pots fer és menjar equilibrat, variat i de tot, tal i com marca la piràmide alimentària, repartit en 5 àpats (3 principals: esmorzar, dinar i sopar, i 2 complementaris: mig matí i mitja tarda. Els complementaris poden ser, per exemple, una peça de fruita). També és important fer esport habitualment. Aquesta és la millor manera de mantenir un bon pes, no cal que facis cap dieta en concret. I també és molt molt important que et relaxis, anar estressada no és saludable per a res. Parla amb la familia i els amics sobre com et sents, les coses que et preocupen, etc. ja que parlant-hi et sentiràs més tranquil.la. I si veus que tot i així els nervis no se'n van, estaria bé que anessis al metge i li expliquessis. Molts petons!!